Bryce/ Zion, dag 12 (4-8)

4 augustus 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen wilde ik toch nog heel graag een autoroute doen in Bryce, waarbij we bij verschillende uitzichtpunten uit de auto gingen. Jesper en Mika geloofden het wel...en bleven lekker in bed liggen ! Maar ze hebben echt wat gemist, het was zeer de moeite waard. Bijvoorbeeld de Bryce Natural Bridge gezien; een boog van ruim 25 meter die door regen en wind is ontstaan. Een hele speciale rotsformatie. Onderweg kwamen we ook weer een hert tegen. Ik kan wel zeggen dat we Bryce heel goed hebben gezien. Wat een bijzonder park weer. We waren op tijd weer terug, ontbeten en tegen 11 uur konden we uitchecken. Op weg naar Zion, een rit van ongeveer 135 km. Onderweg weer prachtig (ik val in herhaling...). Het is hier weer flink warmer, tegen de 40 graden. Wel weer even wennen. We hebben een mooie hotelkamer op de 1e verdieping met schitterend uitzicht op de bergen van Zion. Ook een heerlijk zwembad met datzelfde schitterende uitzicht. We zitten vlak bij de ingang van het park.

Toen we genoten van een heerlijke lunch ging het opeens hozen. Binnen no time stond de straat blank en even later weer zon en blauwe lucht. Morgen hebben we allerlei wandelplannen, zal wel vroeg moeten ivm het warme weer. Ja.....deze vakantie is niet om uit te rusten....!