Sedona, dag 3 (26-7)

27 juli 2018 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend konden we bij het hotel (Andante Inn) ontbijten. Was een zogenaamde  continental breakfast en zou niet zo veel voor moeten stellen, maar tot onze verbazing was het toch erg uitgebreid en lekker, met pannekoekjes en cakes enzo. Daarna gingen we terug naar de hotelkamer om zwemspullen te pakken, want op aanraden van de mensen bij de receptie gingen we naar de Crescent Moon Ranch, met uitzicht op de Cathedral Rock (gebergte dat op een kathedraal lijkt). De temperatuur was in vergelijking met Scottsdale iets lager: onder de 40 graden en daardoor hebben we daar heel chill in de zon kunnen liggen en kunnen zwemmen. Om er te komen moesten we echter wel door een stroompje, over hele gladde stenen... En dat ging natuurlijk fout. Ik gleed uit met de koelbox, pap met de grote tas dus dat was wel lachen. Al zou je dat stuk daar een dag filmen, kreeg je zeker een uur lang video aan uitglijdende mensen.... Maar goed, het was dus mooi weer alleen zat er wel een donkere lucht aan te komen en het werd steeds meer bewolkt. En wij bleven natuurlijk veel te lang zitten, dus toen we weg wilden gaan en gingen inpakken begon het al te regenen. En niet alleen dat: ook donderen, hagelen (pittig grote hagelstenen) en erg harde wind, terwijl wij daar met onze slippers en zwembroek onder een boom zaten te schuilen. Best wel een verschil met gisteren, aangezien we nu nat en koud waren. Nadat we naar de auto 'gevlucht' waren, gingen we terug naar het hotel en merkten we dat best veel spullen nat geworden waren. Maarja, is niet anders en nu is het allemaal weer droog. In de avond hebben we gegeten bij 'Cowboy Club Grill', middenin Sedona en was een heel goed en lekker restaurant. Hoewel er nog steeds een beetje donkere lucht was en het bewolkt was, zijn we in de avond naar Airport Overlook gereden waar we uitzicht over de stad hadden, en bovendien over de rode rotsen van Sedona.

Geschreven door Jesper

1. Hans:
    27 juli 2018
    Laat de hamburgers maar goed smaken, Mika! Ik mis nog de foto's van de glijpartijen... Goed geschreven verslag Jesper.
  2. Anne:
    27 juli 2018
    Super leuk om jullie verhalen te lezen. Mooi verslag en foto’s weer. Geniet! Liefs, Anne
  3. René:
    27 juli 2018
    Leuk verslag! Lekker ontspannen dag voor jullie daar aan het water.
    Maar, met onweer samen onder een boom schuilen??? Nooit meer doen!
    Problemen met de betaalkaarten nog niet opgelost?
  4. Ineke:
    27 juli 2018
    Leuk verslag Jesper. Mika geniet zo te zien van het Amerikaanse eten :)
  5. Pim:
    27 juli 2018
    Vertraging; aansluiting missen; pancakes for breakfast; Wallmart; saloon; hamburgers... Jullie kunnen al heel wat afvinken voor 'the real American experience'! ;-) Ik had al gezien dat Phoenix 47 graden was, maar dat durfde ik jullie niet te vertellen. Hier is het 10 graden 'koeler' (pfff...). Geniet!!!
  6. O(pa) en o(ma):
    27 juli 2018
    Wat een fantastisch mooie foto's ! Heel leuk om zo met jullie mee te reizen, zoals jij het beschrijft, Jesper !
    Mika, wij hebben jou nog nooit zulke grote happen zien nemen. Geniet van jullie mooie vacantie! liefs Opa en oma.
  7. Monique:
    27 juli 2018
    Geweldig mooi in Sedona en daardoor ook erg druk daar. Geniet er maar lekker van!
  8. Hendrick:
    27 juli 2018
    Heel leuk verslag en leuke foto's! Jullie maken prachtige, waardevolle herinneringen om nooit mee te vergeten! Super !
  9. Karin bijwaard:
    28 juli 2018
    Wat mooi geschreven Jesper, en leuke foto's!
  10. Ellen:
    28 juli 2018
    Wat geweldig leuk om zo met jullie mee te mogen reizen...!!!