Monterey / Cambria, dag 25 (17-8)

17 augustus 2018 - Cambria, California, Verenigde Staten

(Eerste foto's zijn nog van ons hotel/ uitzicht in Monterey. We hebben ontbeten met zelf gesmeerde broodjes bij de loungestoelen aan zee).

DE HIGHWAY 1 !!! Al heel lang van te voren op verheugd en het heeft in ieder geval mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Alles wat ik gehoopt had is uitgekomen. De route is precies wat je je voorstelt bij een kustweg. Kronkelende wegen langs felblauwe baaien, ruige kliffen en prachtige uitzichten over de oceaan. Al heel snel kwamen we bij de beroemde Bixby Creek Bridge, herkenbaar van veel foto's van Highway 1. Nog wel wat last van mist...Wat later trekt het steeds meer op. Veel stoppen wederom en foto's maken. Iedere keer is het mooi. We picknicken (een lekkere fruitsalade met yoghurt) op een schitterende plek met het mooiste uitzicht wat je je maar kan bedenken ! Het is toch ongelooflijk dat je zo vlak langs de kust rijdt....Het lijkt wel een film...!  We komen langs een strand waar veel zee-olifanten liggen. Wat een grote logge beesten (veel groter dan de zeeleeuwen bij Pier 39 bij SF). Mooi en grappig gezicht, ze liggen heerlijk in de zon te luieren. Rond 16 uur komen we aan bij ons hotel in Cambria. Prachtig hotel weer, beetje bed and breakfast sfeer. Lekker zwembad, hete hottube. Lekker gezwommen met de jongens. Hierna heel leuk gegeten bij een klein Aziatisch restaurant; érg lekker ! Weer een TOP dag hoor !

1. Pim:
    18 augustus 2018
    Het is ook echt alleen maar mooi, he!! (Nou ja, tot je in LA komt...)
  2. Hans:
    18 augustus 2018
    TOP hotel... TOP route.... TOP foto's.... TOP dag.... Geweldig toch💪👍.... denk nog maar niet aan vlak saai Warmenhuizen.... hoewel de kermis kan ook TOP zijn😂. Geniet van laatste dagen USA!
  3. Ineke:
    18 augustus 2018
    Wat een geweldige reis maken jullie, elke dag weer. En weer mooie foto`s. Nog even genieten.....
  4. Helma:
    18 augustus 2018
    Schilderachtig mooi!!! Wat zullen jullie genieten daar!
  5. Carola Gleijm:
    18 augustus 2018
    Wat een leuke verslagen en mooie foto's. Jullie zullen als jullie thuis zijn tijd nodig hebben om alles te verwerken.
    Wel lekker dat jullie kunnen bijkomen in een wat aangenamere temperatuur. San Francisco was ook geweldig zo te zien. Nog een paar dagen genieten.
    Als jullie in Los Angeles zijn ga dan even langs Rodeo Drive, zullen de mannen leuk vinden met de vele dure auto's.
    Ik weet nog dat je je zorgen maakte of deze reis ook wel leuk genoeg was voor de jongens, maar die hebben het ook zichtbaar naar de zin :)
  6. O(pa) en o(ma):
    18 augustus 2018
    Wat een ongelooflijk mooie kustlijn ! zoals elke dag schitterende foto's !!
  7. Monique:
    18 augustus 2018
    Highway One is bij iedere bocht weer anders maar steeds weer prachtig! Jullie boffen trouwens want die prachtige Bixby Creek Bridge is ingestort in maart 2017, en pas de afgelopen maand weer heropend!!!
  8. Karin bijwaard:
    21 augustus 2018