Aftellen...

7 juli 2018

Nog iets meer dan 2 weken en we vertrekken naar Amerika. Esta's zijn inmidddels aangevraagd en goedgekeurd. We mogen dus komen ! Ben best 'n tijd bezig geweest om alles hiervoor in te vullen. Met bizarre vragen als; "bent u van plan een terroristische aanslag te plegen"? Ja, tuurlijk joh....Gisteren de laatste reisinformatie gehad van Riksja Amerika. Onder andere de vouchers voor Alcatraz en de voucher voor de huurauto. Highway 1 gaat per 20 juli weer helemaal open, wat een fantastisch nieuws !! Ik had er eigenlijk al helemaal niet meer op gerekend. Cindy/Roy en Mirelle/Edwin zijn nu in Amerika (komen 14 juli weer thuis) en via hun blog genieten we mee. Ze doen vrijwel dezelfde reis als wij gaan doen. Heel leuk om hun verhalen te lezen en foto's te bekijken. Oh ja; we hebben inmiddels in Moab een excursie geregeld, ons aangeraden door broer Jos. Woensdag 1-8 gaan we eerst raften op de Colorado River en daarna een jeeptour door Canyonlands. Heel gaaf ! Ineke is zo lief ons weg te willen brengen naar Schiphol én weer op te halen. Wat heerlijk en wat een luxe !! Het aftellen is nu écht begonnen.....

1. Fred:
    Lieve Irene, Walter, Jesper en Mika,

We gaan jullie reis op de voet volgen ! Alvast heel veel plezier !

Fred, Jacuqeline, Bas, Thijs, Fee en Roos
  2. Karin bijwaard:
    8 juli 2018
    Zie naar jullie verhalen uit!!!
  3. Karin bijwaard:
    8 juli 2018
    Leuk jullie avonturen te kunnen volgen!!!
  4. Monique:
    8 juli 2018
    Heel leuk om hier alles te kunnen lezen, we leven graag mee!
  5. Renske.:
    8 juli 2018
    Een mooi en spannend avontuur die je samen met jouw gezin gaat maken, wat een waardevolle ervaring.
    Geniet ervan!!!
  6. Margo kunst:
    9 juli 2018
    Jaaa, dan is het nu bijna zover.. Wat een heerlijke reis gaan jullie tegemoet! Wat zullen jullie genieten met zijn viertjes! Zó leuk!Wij gaan jullie zeker volgen en genueten op afstand met jullie mee! Liefs X
  7. Anne:
    9 juli 2018
    Het schiet op zeg!! Alvast heel veel plezier. Ga ervan genieten. Ga jullie volgen. Leuk :)!
  8. Anne:
    9 juli 2018
    Het schiet op zeg! Wauw! Alvast heel veel plezier en geniet ervan. Ik ga jullie volgen!!! Leuk! Liefs, Anne
  9. Thomas:
    10 juli 2018
    Heel veel plezier in Amerika !!!!
  10. Pim:
    10 juli 2018
    Het wordt nu menens, hè! Gaaf hoor. Een beetje jaloers ben ik wel. Maar heeeeel veel plezier!
  11. Hendrick:
    16 juli 2018
    Jaloers? Moi ? Nee, niet 'gewoon jaloers', maar 'stinkend jaloers'!
    Ik poch niet wanneer ik beweer dat ik weet wat jullie gaan beleven, want ik ben de 'grote vijver' al tientallen malen overgestoken en heb aan de overkant telkens onvergetelijk plezier gehad.
    Walter, Irene, Jesper en Mika, geniet gulzig van de fantastische reis, welke jullie gaan maken. Ik kijk reikhalzend uit naar de verslagen in jullie blog.
  12. Pim:
    17 juli 2018
    Nog maar een weekje!!! (Enne, ... óók genieten van de voorpret, hè!)
  13. Esterella Ivangh:
    20 juli 2018
    Ga jullie volgen.
    Bijna is het zover.
    Wens jullie een hele mooie reis en genieten.
    Gr.Esterella
  14. Anke:
    25 juli 2018
    Welcome to America Irene, Walter, Jesper and Mika!
    We look forward to read about your adventures!